/page/2

thegeniusthatistumblr:

storiadiunapiccolaiena:

castiel-in-a-sherlocked-tardis:

LIBBY COOPER, YOU’RE A STAR

Ahhaahhahahahaahahah

Currently:

(Source: fuckyeahidiotonfacebook, via ruinedchildhood)

demonic-lionfish:

david-tennants-ass:

deadfreckledboys:

uozumi:

0stackcats0:

sixpenceee:

perla-carolina:

sixpenceee:

I found this extremely trippy, weird supposedly psychological test, where they ask you to tie together these shapes and give them characteristics. 

I just posted a few questions up. As you can see it’s really, really odd and slightly creepy.

At the end of the test they gave you a personality description based on your choices.

Try it for yourself here

Masterpost of creepy websites

the fuck, took this test and its scary accurate like they ask the dumbest questions it makes no sense.

some messages I got.

I did this test and got a diagnosis; I was like yeah, yeah, this could be about anybody. Right until the end, then it hit home like a dagger in the back.

If you have photosensitive epilepsy, you shouldn’t go on this site because the entire test is fuzzy, subtly moving, hypnotizing animation.

Wtf that was so fucking weird but the results were spot on!?

…Okay that was weird it fucking nailed my ass

those weird illuminati ones in the beginning really fucking nailed me and I know all about cold reading and shit like that

this is not cold reading

this is a fucking clinical analysis jesus christ

BRUH.

(via sternbagel)

Heyyy, heyyy, ho-oooo!

Heyyy, heyyy, ho-oooo!

(via thefuuuucomics)

annaandkristoffbjorgman:

leovaldicaprio:

littleme60:

OMG!

THIS WAS THE PRESENTATION VIDEO BEFORE THE FIRST HANNAH MONTANA EPISODE IM DYINGGGGG

THIS IS 2006 IN ONE VIDEO

Hannah Montana was my life for like..3years. I cried when her concert sold out. It was pathetic and I’m ashamed of 11 year old me

I only reblogged this for 2 reasons & 2 reasons only: Vanessa Hudgens & Miley Cyrus doin the dance her dad made famous…

…It’s like the passing of the torch…

(via ruinedchildhood)

Relationships.

(Source: why-not-fabulous, via ohyoucarrohuh)

tessahighlander:

lesbiansarekind0fmything:

babywarrior5:

mccunt:

stangefruitandwildthing:

Geraldine Hoff Doyle, was a 17 years (in 1942) while she was working at the American Broach & Machine Co. when a photographer snapped a pic of her on the job.
That image used by J. Howard Miller for the “We Can Do It!” poster, released during World War II. 

Oh shit, that’s the real “Rosie the Riveter” ?
BAMF

BAMF INDEED. This woman deserves all the respect in the universe!
I need this on my blog. 

this should have way more notes

Step aside, people, Rosie the fucking Riveter is on your dash!

#Levels you’ll never reach.

tessahighlander:

lesbiansarekind0fmything:

babywarrior5:

mccunt:

stangefruitandwildthing:

Geraldine Hoff Doyle, was a 17 years (in 1942) while she was working at the American Broach & Machine Co. when a photographer snapped a pic of her on the job.

That image used by J. Howard Miller for the “We Can Do It!” poster, released during World War II. 

Oh shit, that’s the real “Rosie the Riveter” ?

BAMF

BAMF INDEED. This woman deserves all the respect in the universe!

I need this on my blog. 

this should have way more notes

Step aside, people, Rosie the fucking Riveter is on your dash!

#Levels you’ll never reach.

(via thefuuuucomics)

sydney-oh25:

This is an important moment in history.

(Source: scraap, via ruinedchildhood)

caseyanthonyofficial:

becuzbacon:

onlylolgifs:

He used the wrong

HE USED THE WRONGGGGGG HANNDDDDDD

Faces of death

lmao nooooooooooooooo!!!

caseyanthonyofficial:

becuzbacon:

onlylolgifs:

He used the wrong

HE USED THE WRONGGGGGG HANNDDDDDD

Faces of death

lmao nooooooooooooooo!!!

(via thefuuuucomics)

The Gawd.

The Gawd.

(Source: bubsy3d, via sacrifice-theories)

thegeniusthatistumblr:

storiadiunapiccolaiena:

castiel-in-a-sherlocked-tardis:

LIBBY COOPER, YOU’RE A STAR

Ahhaahhahahahaahahah

Currently:

(Source: fuckyeahidiotonfacebook, via ruinedchildhood)

(Dance Hall airhorn)

(Dance Hall airhorn)

(via fuegoshots)

demonic-lionfish:

david-tennants-ass:

deadfreckledboys:

uozumi:

0stackcats0:

sixpenceee:

perla-carolina:

sixpenceee:

I found this extremely trippy, weird supposedly psychological test, where they ask you to tie together these shapes and give them characteristics. 

I just posted a few questions up. As you can see it’s really, really odd and slightly creepy.

At the end of the test they gave you a personality description based on your choices.

Try it for yourself here

Masterpost of creepy websites

the fuck, took this test and its scary accurate like they ask the dumbest questions it makes no sense.

some messages I got.

I did this test and got a diagnosis; I was like yeah, yeah, this could be about anybody. Right until the end, then it hit home like a dagger in the back.

If you have photosensitive epilepsy, you shouldn’t go on this site because the entire test is fuzzy, subtly moving, hypnotizing animation.

Wtf that was so fucking weird but the results were spot on!?

…Okay that was weird it fucking nailed my ass

those weird illuminati ones in the beginning really fucking nailed me and I know all about cold reading and shit like that

this is not cold reading

this is a fucking clinical analysis jesus christ

BRUH.

(via sternbagel)

Heyyy, heyyy, ho-oooo!

Heyyy, heyyy, ho-oooo!

(via thefuuuucomics)

annaandkristoffbjorgman:

leovaldicaprio:

littleme60:

OMG!

THIS WAS THE PRESENTATION VIDEO BEFORE THE FIRST HANNAH MONTANA EPISODE IM DYINGGGGG

THIS IS 2006 IN ONE VIDEO

Hannah Montana was my life for like..3years. I cried when her concert sold out. It was pathetic and I’m ashamed of 11 year old me

I only reblogged this for 2 reasons & 2 reasons only: Vanessa Hudgens & Miley Cyrus doin the dance her dad made famous…

…It’s like the passing of the torch…

(via ruinedchildhood)

Relationships.

(Source: why-not-fabulous, via ohyoucarrohuh)

tessahighlander:

lesbiansarekind0fmything:

babywarrior5:

mccunt:

stangefruitandwildthing:

Geraldine Hoff Doyle, was a 17 years (in 1942) while she was working at the American Broach & Machine Co. when a photographer snapped a pic of her on the job.
That image used by J. Howard Miller for the “We Can Do It!” poster, released during World War II. 

Oh shit, that’s the real “Rosie the Riveter” ?
BAMF

BAMF INDEED. This woman deserves all the respect in the universe!
I need this on my blog. 

this should have way more notes

Step aside, people, Rosie the fucking Riveter is on your dash!

#Levels you’ll never reach.

tessahighlander:

lesbiansarekind0fmything:

babywarrior5:

mccunt:

stangefruitandwildthing:

Geraldine Hoff Doyle, was a 17 years (in 1942) while she was working at the American Broach & Machine Co. when a photographer snapped a pic of her on the job.

That image used by J. Howard Miller for the “We Can Do It!” poster, released during World War II. 

Oh shit, that’s the real “Rosie the Riveter” ?

BAMF

BAMF INDEED. This woman deserves all the respect in the universe!

I need this on my blog. 

this should have way more notes

Step aside, people, Rosie the fucking Riveter is on your dash!

#Levels you’ll never reach.

(via thefuuuucomics)

ilovethebritishroyals:

…Nailed it.

(via sashaferoz)

sydney-oh25:

This is an important moment in history.

(Source: scraap, via ruinedchildhood)

caseyanthonyofficial:

becuzbacon:

onlylolgifs:

He used the wrong

HE USED THE WRONGGGGGG HANNDDDDDD

Faces of death

lmao nooooooooooooooo!!!

caseyanthonyofficial:

becuzbacon:

onlylolgifs:

He used the wrong

HE USED THE WRONGGGGGG HANNDDDDDD

Faces of death

lmao nooooooooooooooo!!!

(via thefuuuucomics)

The Gawd.

The Gawd.

(Source: bubsy3d, via sacrifice-theories)

About:

Carlos Crawford, 20, football, girls, video games, humor. Me in a nutshell. Twitter: @Go_Los...Parental Advisory: Strong language.

Following:

~
X
---